S19 Międzyrzec Podlaski

  • Rozpoczęcie robót ziemnych – wykop pod fundamenty na wszystkich obiektach mostowych
  • Odbiory podłoża na wszystkich obiektach mostowych posadowionych bezpośrednio
  • Planowane jest zabezpieczenie wykopów w ścianek szczelnych
  • Wykonanie wzmocnień podłoża kolumnami DSM na obiektach 05PZGD i 13WS
  • Wykonanie zbrojenia fundamentów na obiektach 01WD, 07WD, 05PZGd, 15WS
  • Wykonanie pierwszych betonów fundamentów na obiektach 01WD, 05PZGD, 07WD i 15WS
  • Planowane jest wykonanie pierwszych betonów podpór na obiekcie 15WS (podpory pośrednie).
  • Karczowanie
  • Kontynuacja transportu materiałów na plac budowy
  • Wykop na drodze na 2L
  • Odhumusowanie drogi 2L, 8AL, 14P oraz ciągu głównego S19 w km 9+000 – 13+000
  • Warstwa mrozoochronna na drodze 13P, 8AL, 14P i 2L.
  • Przygotowywanie podłoża na drodze 8AL oraz 14P
  • Wykop na drodze 8AL oraz na S19 w km 9+000-10+000
  • Roboty przy węzłach w celu poszerzenia istniejącej DK19
  • wdrożenie organizacji ruchu na drodze DK19 – poszerzenie jezdni w rejonie węzłów
  • Zasypanie istniejącego stawu w km 2+130
  • Kontynuacja przebudów melioracyjnych, elektroenergetyki, telekomunikacji, wodociągów i kanalizacji sanitarnej.
  • Zaplanowanie rozpoczęcia robot na zbiornikach retencyjnych (na początku zbiornik 2. i 6.)
  • Planowanie przebudowy gazociągu wysokiego ciśnienia
  • Wykonanie 50% (realizacja połówkowa) zakresu przepustu w zakresie wykopów, betonu podkładowego oraz montażu prefabrykatów : PEH-12.
  • Wykonanie wykopów betonu podkładowego : PEH-05
  • Wykonanie przepustów z blach falistych : PH-06, PH-06A, PH-06B, PH-19, PH-20 jak również PH-05A, PH-05B.