S19 Międzyrzec Podlaski

Aktualności

Zakres robót planowanych na miesiąc marzec 2025 r.

  • Rozpoczęcie robót ziemnych – wykop pod fundamenty na wszystkich obiektach mostowych
  • Odbiory podłoża na wszystkich obiektach mostowych posadowionych bezpośrednio
  • Planowane jest zabezpieczenie wykopów w ścianek szczelnych
  • Wykonanie wzmocnień podłoża kolumnami DSM na obiektach 05PZGD i 13WS
  • Wykonanie zbrojenia fundamentów na obiektach 01WD, 07WD, 05PZGd, 15WS
  • Wykonanie pierwszych betonów fundamentów na obiektach 01WD, 05PZGD, 07WD i 15WS
  • Planowane jest wykonanie pierwszych betonów podpór na obiekcie 15WS (podpory pośrednie).
  • Karczowanie
  • Kontynuacja transportu materiałów na plac budowy
  • Wykop na drodze na 2L
  • Odhumusowanie drogi 2L, 8AL, 14P oraz ciągu głównego S19 w km 9+000 – 13+000
  • Warstwa mrozoochronna na drodze 13P, 8AL, 14P i 2L.
  • Przygotowywanie podłoża na drodze 8AL oraz 14P
  • Wykop na drodze 8AL oraz na S19 w km 9+000-10+000
  • Roboty przy węzłach w celu poszerzenia istniejącej DK19
  • wdrożenie organizacji ruchu na drodze DK19 – poszerzenie jezdni w rejonie węzłów
  • Zasypanie istniejącego stawu w km 2+130
  • Kontynuacja przebudów melioracyjnych, elektroenergetyki, telekomunikacji, wodociągów i kanalizacji sanitarnej.
  • Zaplanowanie rozpoczęcia robot na zbiornikach retencyjnych (na początku zbiornik 2. i 6.)
  • Planowanie przebudowy gazociągu wysokiego ciśnienia
  • Wykonanie 50% (realizacja połówkowa) zakresu przepustu w zakresie wykopów, betonu podkładowego oraz montażu prefabrykatów : PEH-12.
  • Wykonanie wykopów betonu podkładowego : PEH-05
  • Wykonanie przepustów z blach falistych : PH-06, PH-06A, PH-06B, PH-19, PH-20 jak również PH-05A, PH-05B.

W okresie od 01.02.2025 do 28.02.2025 r.

Roboty drogowe:

  1. Odhumusowanie – 18P 0+000 – 0+225
  2. Wycinka drzew i krzewów na terenach prywatnych – 8+000 – 14+000
  3. Wykop -13P 0+000 – 0+400
  4. Rozbiórka warstw bitumicznych                – DK 15+300, 10WD
  5. Likwidacja zbiornika ZBL-3 – 7+980
  6. Osuszenie zbiornika ZBL-4 – 15+620
  7. Wycinka drzew i krzewów na terenach prywatnych – 2+000 – 2+430
  8. Odhumusowanie – 2L 0+600 – 0+8002L 1+100 – 1+200
  9. Likwidacja zbiornika ZBL-4 – 7+980
  10. Odhumusowanie – 2L 0+400 – 0+600, 14P 1+100 – 1+450
  11. Wycinka drzew i krzewów na terenach prywatnych – 2+000 – 2+430 / 4+500 – 8+000

Roboty mostowe :

  1. Roboty przygotowawcze  – 05PZGd
  2. Prace przygotowawcze, wykonanie przekopów kontrolnych – 15WS
  3. Wykonanie kolumn DSM Podpora P1 – 05PZGd
  4. Wykonanie kolumn DSM Podpora P2 – 05PZGd
  5. Wykonanie wykopów podpory P2 i P3 – 07WD
  6. Wykonanie zabezpieczenia torowiska od stronu toru nr 1 – 15WS
  7. Wykonanie zabezpieczenia stożka P4 ścianką szczelną – 15WS
  8. Wykonanie zabezpieczenia stożka P1 ścianką szczelną – 15WS

Roboty branżowe :

  1. kolizja zb-61a zbieracz „c-1 – 10+000 do 10+300
  2. kolizja zb-38 zbieracz „a-1” – 10+300 do 10+498
  3. kolizja zb-37L zbieracz „f-1” – 10+100 do 10+300
  4. kolizja zb-2 zbieracz „a-1” – 10+750 do 10+855
  5. kolizja zb-20a zbieracz „a-1” – 12+150 do 12+200
  6. kolizja zb-16a zbieracz „b-2” – 12+560 do 12+700
  7. kolizja zb-17a zbieracz „a-2” – 12+500 do 12+560
  8. Kolizja elektroenergetyczna 1Nn – 7+300
  9. Kolizja elektroenergetyczna 6SN – 14+686
  10. Przebudowa wodociągu W-4. Zgrzewanie rur PE – Km 12+700, ul. Tuliłowska
  11. Przebudowa wodociągu W-1, zgrzewanie rur PE – Km 7+400 Halasy
  12. Kolizja zb-33 zbieracz „a-1” – Km 8+200 do 8+560
  13. Kolizja zb-33a zbieracz „j-1” – Km 8+560 do 8+620
  14. Kolizja elektroenergetyczna 6SN – Km 14+800
  15. Kolizja elektroenergetyczna 1SN – Km 7+400
  16. Kolizja elektroenergetyczna 4SN – Km 12+300
  17. Kolizja elektroenergetyczna 1Nn – Km 7+30090,00%
  18. Przebudowa wodociągu W-4 – Km 12+700 ul. Tulułowska
  19. Przebudowa wodociągu W-1 – Km 7+400 Halasy
  20. Przebudowa wodociągu W-5 – demontaż istniejącego przyłącza ze studnią – Km 12+750, ul. Tuliłowska
  21. Kolizja zb-36a zbieracz ‘a-1’ – Km 8+980 do 9+020
  22. Kolizja zb-36 zbieracz ‘a-1’ – Km 9+050 do 9+300
  23. Kolizja zb-85f zbieracz ‘h-1’ – Km 8+820 do 8+860
  24. Kolizja ab-35 zbieracz ‘a-1’ – Km 9+020 do 9+120
  25. Kolizja elektroenergetyczna 6SN, 4SN, 2SN – Km 14+200, 12+300, 10+900
  26. Montaż rury osłonowej DN 400 – Przebudowa wodociągu – Km 4+200
  27. Montaż rury osłonowej DN 400- Przebudowa wodociągu – Km 6+220
  28. Demontaż pompowni ścieków kanalizacji sanitarnej – Km 15+570
  29. kolizja zb-27 zbieracz „b-1” – km 7+590 do 7+870
  30. kolizja zb-31 zbieracz „e-1” – km 7+930 do 7+950
  31. kolizja elektroenergetyczna 1Nn – km 7+300
  32. Kolizja 1SN – km 7+400
  33. kolizja elektroenergetyczna 4SN – km 12+300
  34. Przebudowa wodociągu W-1, próba ciśnieniowa, dezynfekcja i płukanie sieci – km 7+400 Halasy
  35. Przebudowa wodociągu W-4, próba ciśnieniowa, dezynfekcja i płukanie sieci – km 7+400 Halasy
  36. Przebudowa kanału wód popłucznych z ujęcia wody KD-33a – km 7+400 Halasy

Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu w dniu 27.02.2025 godz. 11.00

Wykonawca Kontraktu w dniu 27.02.2025 o godz. 11.00  planuje wprowadzenie Czasowej  Organizacji  Ruchu.

  1. Lokalizacja: zamknięcie drogi gminnej nr G101490L w miejscowości Halasy
  2. Przewidywany termin obowiązywania COR  około rok od momentu wprowadzenia 
  3. Cel wdrożenia: Organizacja ruchu niezbędna do wybudowania obiektu i najazdów na 07WD.

Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu w dniu 19.02.2025 godz. 12.00

Wykonawca Kontraktu w dniu 19.02.2025 o godz. 12.00  planuje wprowadzenie Czasowej  Organizacji  Ruchu.

  1. Lokalizacja: Droga powiatowa nr 1004L (ul. Tuliłowska) wprowadzenie ruchu wahadłowego
  2. Przewidywany termin obowiązywania COR  około 9 miesięcy od momentu wprowadzenia 
  3. Cel wdrożenia: Organizacja ruchu niezbędna do wybudowania obiektu 13WS

Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu w dniu 18.02.2025 godz. 12.00

Wykonawca Kontraktu w dniu 18.02.2025 o godz. 12.00  planuje wprowadzenie Czasowej  Organizacji  Ruchu.

  1. Lokalizacja: Droga powiatowa nr 1001L zamknięcie, objazd przez DK19 i DW806
  2. Przewidywany termin obowiązywania COR  około rok od momentu wprowadzenia 
  3. Cel wdrożenia: Organizacja ruchu niezbędna do wybudowania obiektu 15WS

Wprowadzenie Czasowej Organizacji Ruchu w dniu 13.02.2025 godz. 12.00

Wykonawca Kontraktu w dniu 13.02.2025 o godz. 12.00  planuje wprowadzenie Czasowej  Organizacji  Ruchu.

  1. Lokalizacja: DK19 km 204+539 – 205+086, 207+532 – 208+032 Halasy, 209+835 – 210+332 Halasy,
  2. Przewidywany termin obowiązywania COR  od 13.02.2025 do maj 2027
  3. Cel wdrożenia: zabezpieczenie wyjazdów z budowy S19, dojazd do obiektu mostowego – aktualnie droga gminna przecina projektowaną trasę główną 

W okresie od 01.01.2025 do 31.01.2025 r.

Roboty drogowe:

  1. Odhumusowanie -– ZRP-16
  2. Wykopanie rowu tymczasowego – 5+000 str. L
  3. Odhumusowanie –13P 0+000 – 0+400
  4. Dostawa materiału (piasku) na plac składowy – Plac składowy
  5. Wykonanie rowu tymczasowego – w km 5+000 – S19 5+000
  6. Odhumusowanie – 05PZGd
  7. Zasypanie istniejącego zbiornika – S19 5+060

Roboty branżowe

  1. Zbieracz melioracyjny – ZB-28a
  2. Zbieracz melioracyjny – ZB-41a
  3. Zbieracz melioracyjny – ZB-41a
  4. Kolizja zb-41a zbieracz „d-1” – 10+746 do 10+855
  5. Kolizja zb-41b zbieracz „a-1” – 10+855 do 10+900
  6. kolizja zb-40 zbieracz „b1” – 10+950 do 11+021
  7. kolizja zb-38a zbieracz „c-1” – 11+050 do 11+200
  8. kolizja zb-38c zbieracz „a-1” – 11+021 do 11+147
  9. kolizja zb-28a zbieracz „a-4” – 11+250 do 11+500
  10. kolizja zb-29a zbieracz „a-3” – 11+600 do 11+700

Przekazanie Placu Budowy

W dniu 13.01 2025 r. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przekazała Wykonawcy Plac Budowy, co uprawnia Wykonawcę do rozpoczęcia robót budowlanych. 

Obecnie trwa okres przerwy zimowej która potrwa do dnia 15.03.205 r. w związku z czym roboty budowlane będą prowadzone w stopniu ograniczonym. 

Decyzja ZRID

W dniu 12.12 2024 r. Wojewoda Lubelski wydał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla odcinka drogi ekspresowej S19 od granicy województwa mazowieckiego i lubelskiego do Międzyrzeca Podlaskiego.

Umowa z Konsultantem podpisana

Środa, 28.12.2022 r.

W dniu 28.12.2022 roku została podpisana umowa pomiędzy Skarbem Państwa – Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad a ZDI Sp. z o.o. dotycząca pełnienia nadzoru nad budową drogi ekspresowej S19 Białystok Lubartów odc. granica woj. mazowieckiego i lubelskiego – Międzyrzec Podlaski (koniec obwodnicy) długości około 13,7 km. Konsultant będzie pełnił funkcję Inżyniera zgodnie z rolą jaką przypisano Inżynierowi w Warunkach Kontraktu, jak również będzie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.